1.Lig-2.Lig-3.Lig

ÜÇ TAKIMA TRANSFER YASAĞI GELDİ

Yeni sezonda Trendyol 1.Ligte mücadele edecek Kayserispor ve Antalyaspor ile Nesine 2.Lig ekiplerinden Ankaragücü'ne FIFA tarafından transfer yasağı cezası verildi.

16 Haziran 2026 Saat: 06:34
YORUM YAPTavsiye EtYazdır

Bu haber 291 kez okunmuştur

ÜÇ TAKIMA TRANSFER YASAĞI GELDİ
ÜÇ TAKIMA TRANSFER YASAĞI GELDİ

FIFA'nın resmi sitesinde yer alan bilgiye göre Antalyaspor ile Kayserispor 3 dönem, Ankaragücü ise mevcut yükümlülüklerini yerine getirene kadar transfer yapamayacak.

Spor Muhabiri Osman DEMİR 

YORUMLAR Üye Girişi

Bu Habere Yorum Yapılmadı. İlk Yorumu Siz Yapmak İster misiniz? 
Lütfen Resimdeki kodu yazınız
 

taraftarkocaeli.com Tavsiye Formu

Bu Haberi Arkadaşınıza Önerin
İsminiz
Email Adresiniz
Arkadaşınızın İsmi
Arkadaşınızın E-Mail Adresi
Varsa Mesajınız
Güvenlik KoduLütfen Resimdeki kodu yazınız