ÜÇ TAKIMA TRANSFER YASAĞI GELDİ

16 Haziran 2026 Saat: 06:34
ÜÇ TAKIMA TRANSFER YASAĞI GELDİ
Yeni sezonda Trendyol 1.Ligte mücadele edecek Kayserispor ve Antalyaspor ile Nesine 2.Lig ekiplerinden Ankaragücü'ne FIFA tarafından transfer yasağı cezası verildi.

FIFA'nın resmi sitesinde yer alan bilgiye göre Antalyaspor ile Kayserispor 3 dönem, Ankaragücü ise mevcut yükümlülüklerini yerine getirene kadar transfer yapamayacak.

Spor Muhabiri Osman DEMİR 

YORUMLAR

Lütfen Resimdeki kodu yazınız