İZMİT GENÇLERBİRLİĞİ U11 TAKIMI NAMAĞLUP ŞAMPİYON

26 Mayıs 2026 Saat: 18:21
İZMİT GENÇLERBİRLİĞİ U11 TAKIMI NAMAĞLUP ŞAMPİYON
İzmit Gençlerbirliği U11 takımı ligin son maçında takipçisi Bekirderespor'u 4-1 mağlup etti, şampiyonluğunu ilan etti.

MİNİK YENGEÇLER ŞAMPİYONLUĞA UZANDI

M.Ali Kağıtçı stadında oynanan karşılaşmada son haftaya 18 puanla lider giren İzmit Gençlerbirliği, takipçisi 15 puanlı Bekirderespor ile karşılaştı.

Mavi-Beyazlı yengeçler üstün futbolunu sahaya yansıttı, 4-1'lik galibiyetle mutlu sona ulaştı.

Minik oyuncuların şampiyonluk coşkusu görülmeye değerdi.

Sezon boyunca yenilgi yüzü görmeyen Mavi-Beyaz'lılar, ortaya koydukları mücadeleyle büyük takdir topladı.

ZAFER DURMAZ TEBRİK ETTİ

İzmit Gençlerbirliği Kulüp Başkanı Zafer Durmaz, elde edilen şampiyonluğun ardından yaptığı açıklamada teknik ekibi, sporcuları ve aileleri tebrik etti. 

"Çok şükür, emeğimizin karşılığını almaya devam ediyoruz. U11 Futbol takımımız namağlup şampiyonluğunu ilan etmiştir. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum .

Bizi başkaları ile karıştıranlar yanlış yolda devam etsin. Biz sadece işimizi doğru yapıyoruz. Evlatlarımın alınlarından öpüyorum.

Harika bir jenerasyon ile güzel yola çıktık.Hak edilmiş şampiyonluktur"

www.taraftarkocaeli.com 

Spor Muhabiri Osman DEMİR

YORUMLAR

Lütfen Resimdeki kodu yazınız