ARSLANBEY GENÇLERBİRLİĞİ U11 LİG BİTMEDEN ŞAMPİYON

28 Mayıs 2026 Saat: 08:40
ARSLANBEY GENÇLERBİRLİĞİ U11 LİG BİTMEDEN ŞAMPİYON
Arslanbey Gençlerbirliği U11 takımı, büyük bir başarıya imza atarak ligin bitimine 1 hafta kala şampiyonluğunu ilan etti.

Uzuntarla maçı sonrası şampiyonluk turu atıldı

Ailelerin büyük ilgi gösterdiği Uzuntarlaspor maçında sahadan 12-0 galip ayrılan Sarı-Lacivertliler ligi namağlup şampiyon olarak tamamladı.

Maçın ardından büyük sevinç yaşayan minik oyuncular, şampiyonluğu teknik heyetle ve tribünlerde kendilerini destekleyen aileleriyle paylaştı.

Disiplinli Oyun ve Mücadeleci Kimlik

Toplam 11 takımın yer aldığı grupta gösterdikleri üstün performansla zirveye çıkarak önemli bir başarıya imza attılar.

Ligte oynadığı 10 maçta 9 galibiyet ve bir beraberlik alan Arslanbey GB U11 takımı rakip filelere 69 gol atarken kalesinde ise sadece 4 gol gördü.

Tecrübe kazandılar

Altyapı Koordinatörü Fatih Can, sezon boyunca disiplinli oyun anlayışı ve mücadeleci kimliğiyle dikkat çeken ve büyük bir gelişim gösteren minik yürekleri kutladı.  

Tecrübelerini genç oyunculara aktaran deneyimli antrenör Onur Tokgöz ve teknik sorumlu Fatih Can minik sporcuların eğitiminde önemli bir rol oynayıp, bu başarının elde edilmesine katkı sağladı.

www.taraftarkocaeli.com 

Spor Muhabiri Osman DEMİR

YORUMLAR

Lütfen Resimdeki kodu yazınız